Bts~ Bra och billigt smink!

Heej! 
För er som undrar står bts för back to school!! Idag tänkte jag tipsa om några bra och billiga sminkmärken, eftersom att jag tror inte att alla har råd med massa dyrt smink, speciellt inte när man går i skolan.

1. Ginatricot.
Dom har de flesta basprodukterna och ögonprodukterna man behöver, dock har inte alla deras produkter jättebra kvalité. Jag gillar deras ögonprodukter och deras bronzer.
2. Loreal
Ett märke med vissa dyrare produkter och vissa billigare. Jag gillar deras mascaror och basprodukter. Loreal är inte jättedyrt, men inte det billigaste heller. Bra produkter för ett helt ok pris helt enkelt.
3. HM
Jag ska vara helt ärlig. Jag gillar inte deras basprodukter över huvudtaget. Deras ögon- och läppprodukter däremot är helt ok. Alla deras produkter kostar under 100- lappen.
4. Elf
Jag tycker att deras produkter ärr jättebra! Alla produkter ligger under 100-lappen, men deras kvalité är så mycket bättre än HMs. Det finns såklart vissa undantag, men alla produkter jag har testat har varit bra.
5. Maybelline 
Som med loreal är det inte lika billigt som tex HM eller elf, men endå billigt! Jag älskar alla deras produkter!
6. Wet and wild
Ett helt ok märke. Jag har testat deras ögonskuggor, mascaror, eyeliners och deras concealerpalette. Allt har varit bra. Det finns sämre och det finns bättre, men det är ett bra märke att starta med om man är nybörjare.

Detta blev ett ganska långt inlägg, men jag ville skriva lite kort om alla märken så ni får veta vad jag tycker om dom, och hur deras kvalité är!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

hannalouiselorentzson.blogg.se

Insta~ hannalorentzson 14 år, Bor utanför Borås, Belieber

RSS 2.0