Imorgon smäller det✌️

Heej! Jag vet att jag inte har bloggat sådär jätte mycket, har bara inte haft något att blogga om. Men imorgon ska jag åka bil upp till Haparanda ( typ gränsen till Finland ) och hälsa på mormor, morfar och min finska släkt. Vi ska stanna i Sundsvall och typ sova där, och jag kanske kommer ha internet då så vi får se om jag bloggar. Men däremot kommer jag inte ha något internet hor mormor och morfar, vilket suger. Vi ska åka hemifrån 06.00 på lördag, och sen har vi räknat att det tar ca 9 timmar till Sundsvall eftersom att vi måste stanna ibland för att äta osv. Hela resan kommer ta ca 18,5 timmar. Men nu ska jag gå och typ äta frukost och sen packa, så 
Hejdååå <3






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

hannalouiselorentzson.blogg.se

Insta~ hannalorentzson 14 år, Bor utanför Borås, Belieber

RSS 2.0